Dom Herbat Blog – Wszystko o herbacie

Nowe herbaty w kolekcji

Dodaj komentarz

Ostatni mój pobyt w Berlinie obfitował jak zwykle w zakupy herbaciane. Jakiś czas temu zrobiłem opis dotyczący mojego odkrycia, czyli herbaty Keemun, którą stamtąd przywiozłem. Ale kupiłem wówczas też wiele innych, m. in.  Darjeeling FTGFOP Namring w drewnianej skrzyneczce, zielony Gunpowder, Rooibos z dodatkiem  pomarańczy, owocową herbatę o smaku Rotegruetze i jeszcze kilka innych.

Nowe herbaty w mojej kolekcji
Nowe herbaty w mojej kolekcji
Witryna sklepu TeeGeschwender przy Ku'dammie
Witryna sklepu TeeGeschwender przy Ku’dammie

Autor: DomHerbat

Dom Herbat - blog o herbacie

Skomentuj

